fredag 6 september 2013

Nya böcker i brevlådan

Eftersom jag ganska nyligen startat min bokblogg så hyser jag inga större förhoppningar att det bara ska dyka upp recensions ex i brevlådan. så enda sättet att få böcker i brevlådan är att själv beställa dem.
Igår landade två böcker i min annars tomma brevlådan.

Den ena är det recensionsexet jag hade turen att få via Booked, Kärleken passerade här en gång av Peo Bengtsson.
Den andra boken har jag varit på jakt efter länge, slutsåld överallt, men till slut dök den upp på Bokbörsen, så nu kan även jag läsa hela Elly Griffiths första bok (har kortversionen som fanns i Reader´s digest bokval). Jag har hört så mycket positivt om hennes böcker så jag ser verkligen framemot att börja läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.