torsdag 5 september 2013

Mer biblioteksböcker

Fick sms att det fanns böcker på biblioteket att hämta så jag skyndade mig dit. Jag försöker verkligen se till så att vi får behålla biblioteket i byn. Det är inte alla gånger jag hinner läsa ut böckerna, men det går ju alltid låna om. Denna gång så var skörden god:


Min första bok i Bloggdalas bokcirkel. Ser verkligen framemot att börja läsa boken, det lilla jag småbläddrat i den gör att jag har höga förväntningar. För att inte säga viljan att prova något av recepten längst bak (jag brukar inte läsa slutet på böckerna, jag lovar, jag råkade bara se att det fanns recept på kakor där:-))


Denna bok fick jag tips om på Emmas boktips och den ser också verkligen bra ut. Emma gav den högt betyg och då brukar även jag tycka om den.
Just nu ligger den som nummer 4 i min måste läsa snart hög.
Första boken är Denise Rudbergs senaste (den hinner jag nog läsa ut till imorgon), andra boken är Jeffrey Archers, sedan kommer bokcirkel boken och sedan denna.

Slutligen fanns det även en ljudbok som jag totalt hade glömt bort att jag ställt mig i kö på. Dessvärre var det reservationstid på den och på två veckor hinner jag inte lyssna klart på den i bilen, så nu försöker jag och Itunes komma överens om hur den bäst kommer in i min telefon och det är inte det lättaste.

Har ni läst någon av dem så får ni gärna kommentera vad ni tyckte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.