onsdag 29 oktober 2014

Läsplanering november

När jag för första gången gjorde ett försök till att planera min läsning (för oktober) så lyckades jag läsa hela 10 böcker, så många har jag aldrig läst någon månad tidigare. Jag höll mig inte helt till min planering eftersom det dök upp en del recensionsex som jag prioriterade.

Så här ser min planering ut för november
  1. "En skärva hopp" av Göran Redin
  2. "Blodbokens tid" av Bodil Mårtensson
  3. "Britannia Road" av Amanda Hodgkinson
  4. "Flickorna i speceriaffären" av Eli Åhman Owetz
  5. "Mörk ängel" av Laini Taylor
  6. "Britt-Marie var här" av Fredrik Backman
  7. "Så tuktas en svinpäls" av Pia F Davidson
Plus Bloggdalas bok, som inte är bestämd ännu. Antar att även denna planering kommer att justeras och ändras i innan månadens slut, men det känns skönt att ha en planering att utgå från.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.