onsdag 12 mars 2014

Nytt i bokhyllan

Nu har mina sista fynd från bokrean (och några extra böcker som slank med) kommit. Just nu har min läsning i det närmaste avstannat eftersom det är extremt mycket både på jobbet och på kvällarna, så hur jag ska klara av min utmaning att läsa 10 böcker i mars återstår att se. Förhoppningsvis så lugnar det snart ner sig och jag kan krypa upp i soffan och läsa igen.
Här ser ni mina fynd, antar att många (de flesta) har läst Jonas Gardells serie, men hur är det med de övriga?


1 kommentar:

  1. Jag har inte läst Gardell men tre av de andra. Så här tyckte jag: Stål var en av de bästa böcker jag läste i fjol. Morgon i Jenin var oxå bra, och Nådastöt var bra, men inte lika bra som den första boken i serien...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.