lördag 25 januari 2014

Bokbloggsjerka 24-27 januari

jerka11Kylan har kommit även till Jämtland, även om det idag är betydligt mildare än igår kväll. Istället har det börjat blåsa rejält så det känns helt okey att ägna sig åt läsning och att svara på veckans bokbloggsjerka hos Annika. I veckan undrar Annika följande:

Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda? Vilken av dem är bäst och varför?

Jag har länge haft ett konto hos Boktipset, men inte varit speciellt aktiv. Har precis startat ett konto på Goodreads så det känns omöjligt att utvärdera den sidan ännu.
Boktipset har gett mig en del uppslag på böcker som skulle kunna passa mig, men jag föredrar nog att läsa bloggar istället och de tips man får den vägen istället.
Så mitt svar på frågan blir nog nada, om ni förstår vad jag menar.
Trevlig helg på er alla!

3 kommentarer:

  1. Goodreads kan man ha till väldigt mycket och det är kul att uppdateras i realtid när man följer andra bokbloggare :)

    SvaraRadera
  2. Bloggar är helt klart det bästa! Jag använder mest Goodreads för egen statistiks skull.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.