lördag 11 januari 2014

Bokbloggsjerka 10-13 januari

Återigen dags för en bokbloggsjerka hos Annika, efter några veckors julledigt. Jag gillar jerkans tanke med att hoppa runt bland olika bloggar och på det sättet få en mängd inspiration och även nya bloggvänner. Frågan denna gång är:

Tänker du delta i några utmaningar i år och i så fall vilka? (Jerkan räknas inte)

Ja, jag tänker vara med på ett antal utmaningar i år.
Den första som jag hoppade på i år var Spänningsutmaningen hos Mia, den går ut på att varje månad välja en spänningsroman att läsa under månaden och sedan recensera den i slutet av månaden.

Den andra blev boktolvan som har sin upprinnelse i bloggen Enligt O, men som numer inte har någon som håller i. Den går ut på att läsa tolv för mig okända författare under året.

Den sista utmaningen som jag tänkte ta mig an är Kaosutmaningen 2.0 hos Pocketlover. En rolig utmaning med 40 olika punkter där man ska försöka att läsa 20 under året.

Självklart kan det komma till någon utmaning under året som jag också hoppar på.

Ha en trevlig helg allesammans!

3 kommentarer:

  1. Boktolvan och Kaosutmaningen är jag också med på :)

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram mot tre på tre. Och så ska jag fixa min egen privata utmaning också.

    SvaraRadera
  3. Det är samma som jag tänkt mig. Och sen Bloggdala bokcirkel och att jag ska läsa varannan hyllvärmare...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.