måndag 26 januari 2015

Tävling: Läs hyllvärmare

Hittade en rolig utmaning hos Fantastiska berättelser som passar mig alldeles perfekt, nämligen att läsa så många procent hyllvärmare som möjligt under februari. Med tanke på att jag har åtminstone 100 olästa böcker som är inköpta före detta årets ingång så borde det inte vara något problem. Men jag vet att det är lätt att halka in på nyare böcker också, men jag känner mig ändå manad att vara med på denna utmaning. Mitt mål är inte att nå 100 % eftersom det känns orimligt, men om jag når 80% så anser jag att lyckats och om dessutom skulle ha turen att vinna ett presentkort på Adlibris så skulle det vara ett extra plus förstås.

Lite svårt att välja vilka böcker som jag ska prioritera under februari, men här kommer de jag tror att det kan bli:

Lejontämjaren av Camilla Läckberg
Du gamla, du fria av Liza Marklund
Falska kvinnor av Rebecca Chance
Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson (ebok)
Livet efter dig av Jojo Moyes (ebok)


Mer information om ni vill hänga på utmaningen hittar ni här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.