onsdag 10 december 2014

Summering november

Lästa böcker
  1. Brittannia Road - Amanda Hodgkinson
  2. En skärva hopp - Göran Redin
  3. Storasystern - Danielle Steel
  4. Ferrytales - Björn Ferry
  5. Flickorna i speceriaffären - Eli Åhman Owetz 
  6. Läsarna i Broken Wheel rekommenderar - Katarina Bivald

Totalt : 6 böcker ( 2 146 sidor)
Författare: 4 svenska, 1 amerikansk & 1 engelsk

Bästa boken: Lite "sämre" böcker än oktober och framförallt betydligt mindre läst. Bästa böckerna var Björn Ferrys "Ferrytales" och Göran Redins "En skärva hopp"

Sämsta boken:  "Läsarna i Broken Wheel rekommenderar" hade jag väldigt höga förväntningar på som dessvärre inte riktigt uppfylldes.

Största överraskningen: Björn Ferrys bok, innehöll så mycket mer än vad som framkommit i pressen.

Summering: Hart of Dixies säsong 2 och 3 lyckades "förstöra" min planering att hinna läsa alla de böcker jag hade tänkt mig. Av planerade 8 böcker så blev det bara 4 som blev lästa, det tillkom två recensionsex som jag bara måste läsa in.

Utmaningar: Någon punkt från kaosutmaningen blir i alla fall struken, men i övrigt har det gått trögt.

Planerar att läsa i november: Jag kommer att fortsätta med att planera vilka böcker som ska läsas och decembers planering kommer på bloggen i morgon (jag vet att vi redan snart är i mitten av december, men bättre sent än aldrig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.