tisdag 19 augusti 2014

I´m back

Undrar verkligen vart denna sommar tog vägen. Jag har knappt hunnit läsa något alls och ändock har vi mest befunnit oss på hemma plan. Totalt har jag haft 5 veckors semester, för första gången någonsin, har i och för sig fuskat med att jobba någon timme då och då.
Lite små resor har det blivit, men de kommer jag att skriva mer om på min reseblogg så småningom som ni kan läsa här.
I söndags var första gången som jag återigen kröp ihop i soffan och läste några timmar, vad jag har saknat dessa stunder. Ser framemot en lång och härlig läshöst. Jag och dottern har bokat en resa till Göteborg och  kommer för första gången att besöka bokmässan, ska bli riktigt intressant.
Under veckan kommer jag att skriva recensioner på de tre böcker jag trots allt har hunnit läsa under sommaren.

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig besökt bokmässan, fast jag faktiskt bott i Göteborg i sammanlagt fyra år...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.