torsdag 3 oktober 2013

Booked - återigen får jag ett rec ex

 

Jag har varit medlem i Booked i flera år och har aldrig lyckats få något recensionsex under årens lopp. Tidigare har det varit de som svarat snabbast som fått böckerna och jag har aldrig lyckats. För ett år sedan registrerade jag även min jobbmail och såg då att det skilde tio minuter mellan när mailen kom, dessvärre hjälpte det inte mig eftersom mailen oftast kom under lunchtid eller efter jobbet.
Men nu börjar jag gilla Booked, de senaste två gångerna har man haft en timme på sig att registrera sitt intresse och därefter avgör slumpen vilka som får böckerna.
Idag var det dags igen, denna gång handlar det om boken "Definitionen av liv" av Anthony Marra och döm om min förvåning så fick jag ett mail som sa att jag haft turen att (för andra månaden i rad) få boken. Så nu väntar jag med spänning på att boken ska komma med posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.