fredag 30 augusti 2013

Utmaning - Tre på tre

Nu har jag bestämt mig för att försöka mig på en utmaning hos Pocketlover. Att läsa tre böcker på tre månader. Böckerna jag har valt är av 3 svenska författare.


 




Peo Bengtsson - Kärleken passerade här en gång
Första gången som jag lyckas fåe en bok via  (Booked) Ska bli riktigt spännande att se hur lång tid det tar att få den i brevlådan och framförallt att läsa en för mig helt okänd svensk författare.










Andreas Norman - En rasande eld
Även detta är en helt okänd författare för mig. Det är hans debut som enligt baksidan ska vara en spänningsroman inom politiken.
Denna bok ligger redan på nattduksbordet och väntar på att bli läst.









Denise Rudberg - Bara tre kan leka så
Den tredje och sista boken jag tänker läsa är av en av mina absoluta favoritförfattare. Den tredje delen i hennes serie om åklagarsekreteraren Marianne Jidhoff.
Boken finns att hämta på vårt bibliotek, så det blir en liten trip dit på måndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.